środa, 28 sierpnia 2013

Wracam...?

Po ponad miesięcznej nieobecności postanowiłam wrócić, jednak wnosząc ze sobą jedną dość znaczącą zmianę. Ci, którzy byli "ze mną" od początku mojej przygody z bloggerem być może pamiętają jeszcze, że ten blog był kiedyś zbiorem moich opowiadań. Staje się nim ponownie. Oczywiście rozdziały "Retrace" będą się pojawiać od czasu do czasu, ale również inne opowiadania. Ich tematyka będzie tak pomieszana, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Od romansów, poprzez fanfiction, zahaczając o komedie i kończąc na horrorach, dramatach i tajemnicach, których oczywiście będzie najwięcej :) Mam nadzieję, że ta zmiana Wam się spodoba - oprócz "Retrace" będziecie mogli przeczytać także wiele moich innych tworów, które zdążyłam wymyślić.
To by było wszystko - zapraszam do zakładki "Spis opowiadań", gdzie będziecie mogli zapoznać się z fabułami historii, które będą tu publikowane. 
Pozdrawiam - Wasza Hitori :3
A i przy okazji zapraszam na Czarne Wiśnie - mój kolejny twór, którego nie chcę tu przenosić xP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. To naprawdę motywuje :)

Zauważysz błąd? Napisz w komentarzu, a poprawię.

Spam pod notkami będzie ignorowany. Link do siebie zostawiasz w odpowiedniej zakładce ^^