sobota, 30 listopada 2013

Wielki powrót i... zmiany!

Witam! Jestem Hitori i... jestem idiotką, która zostawiła swojego bloga z opowiadaniem bez pożegnania. Tak, możecie mnie za to zabić. Mogę Wam nawet pożyczyć moją nową siekierkę!! Nie do dobra, teraz na poważnie. Chciałabym Was bardzo przeprosić za moją nieobecność na tym blogu (bo na Czarne Wiśnie jakoś wchodziłam ;/), ale niestety wszystko potoczyło się tak, a nie inaczej (╥_╥).
Ale muszę przyznać, że przerwa wyjątkowo dobrze mi zrobiła i mam głowę pełną pomysłów nawet na zawieszone opowiadania! I mam tu na myśli oczywiście Retrace (≧ω≦). 
Jak widzicie, zmieniłam szablon (oczywiście nowy również pochodzi ze wspaniałego Panda Graphics), mam nadzieję, że Wam się podoba.
Przechodząc do sedna... chciałam Was przeprosić za nieobecność, oraz poprosić, byście napisali, które opowiadanie chcielibyście przeczytać najbardziej, a ja postaram się dostosować do Was i je dodać ♥
Więc.. czekam na komentarze i serdecznie pozdrawiam - Wasza Hitori ^^

2 komentarze:

  1. Ja bym chętnie przeczytała Krwistooką Królową, zaintrygował mnie opis. *w*
    A nowy szablon jest śliczny, ja za to zapożyczyłam sobie twój stary. xD Był po prostu z jednym z moich ulubionych artów i strasznie mi się spodobał. C: (na początku miałam zamiar użyć innego, ale oczywiście nie działał -w-")
    Cieszę się, że wracasz na tego bloga. Już się nie mogę doczekać nowych rozdziałów, z czego by one nie były. Wszystko mi się ogromnie podoba. ^^
    Pozdrawiam i weny życzę~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałabym Retrace. :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. To naprawdę motywuje :)

Zauważysz błąd? Napisz w komentarzu, a poprawię.

Spam pod notkami będzie ignorowany. Link do siebie zostawiasz w odpowiedniej zakładce ^^